luni, 9 mai 2011

Enea Roncinni

 


CÎNTĂ MAREA...

Cîntă marea, uriaşa mare :
" Mare-s eu, şi nimeni nu mă-nvinge !
Tot pămîntul, cît îl vezi de mare,
Braţul meu puternic îl încinge. "

Cîntă cerul cel albastru : " N-are
Margini largu-mpărăţiei mele !
Eu cuprind pămînt şi mare-n vălu-mi
De mătase presărat cu stele. "

Cîntă mica inimă : " Mai mare
Sunt ca voi, ce vă-ncercaţi mărirea,
Căci în mine iadul stă şi raiul
Cu iubirea, - şi dumnezeirea ! " 


SINGS THE SEA...

Sings the sea, the vast sea :
" I am great, and nobody wins me ! "
All the earth how large it is
My powerful arm surrounds ! "

Sings the blue sky : " Has no
Limits the width of my kingdom ! "
I comprise land and sea in my veil
Of silk dotted with stars. "

Sings little heart :  " Bigger
Than you I am, that try your greatness,
For inside me the hell and the heaven stay
With love, - and divinity ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...