marți, 26 iunie 2012

Jorge Luis Borges

                      
                                

CĂRŢILE MELE

Cărţile mele ( care nu ştiu că eu exist )
Fac parte din mine la fel ca acest chip
Cu tîmple şi ochi cenuşii
Pe care zadarnic îl caut în oglinzi
Şi-l pipăi cu mîna făcută căuş.
Nu fără-ndreptăţită amărăciune
Mă gîndesc că toate cuvintele mele esenţiale,
Care mă exprimă, se află în aceste zile
Care nu ştiu cine sunt eu, nu în cele pe care le-am scris.
E mai bine aşa. Cuvintele morţilor
Mă vor exprima pentru totdeauna.


MY BOOKS

My books ( which do not know that I exist )
Are part of me just like this face
With gray temples and eyes
For which in vain I'm looking in the mirrors
And I am touching with cupped hands.
With justified biterness
I think that all my essential words
That express me, there are in these days
Which do not know who I am, not in the ones that I've written.
It's better this way. The words of the dead
Will express me forever.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...