miercuri, 27 iunie 2012

Lasse Soderberg


                      

CA UN TRANDAFIR DE BEZNĂ

La început a fost ţipătul. A fost un stîlp înalt şi negru, care-a împărţit lumea-n două. Nu mi-am dat seama dacă mă aflu-nlăuntru sau  afară şi de aceea am căutat pe pipăite ieşirea. Pretutindeni era însă gol : stîlpul se arăta de nepătruns. Neputincios, simţeam tot mai pătrunzător mirosind fierul roşu, ca un trandafir de beznă.


LIKE A ROSE OF DARKNESS

Firstly there was the scream. There was a tall and black pillar, which divided the world in half. I didn't know if I am inside or out so I looked touching for the exit. Everywhere however it was emptiness : the pillar looked impenetrable. Helpless, I felt more and more pungently smelling the red iron, like a rose of darkness.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...