joi, 15 decembrie 2011

Wen Yiduo

                  

DE DRAGOSTE

Noi doi suntem un întreg,
Uniunea noastră
E cel puţin la fel de rotundă
Ca pămîntul.
Dar tu eşti emisfera răsăriteană,
Pe cînd eu sunt emisfera apuseană.
Am vărsat amîndoi atîtea lacrimi,
Că am creat acest albastru Atlantic
Care să ne separe.

Am cîntat cîntece fără număr
Şi cîntecele mele sunt tot mai frumoase
Pe măsură ce le cînt.
Şi cele mai minunate sunt ultimele -
Un cuvînt, o perlă.
Un cuvînt, o lacrimă.


OF LOVE

We both are an whole,
Our union
Is as round as
The earth.
But you are the eastern hemisphere,
While I am the western one.
We both wept so many tears,
That we have created this blue Atlantic
To separate us.

I sang numberless songs
And my songs are more and more beautiful
As I sing them.
And the most wonderful are the last -
An word, a pearl,
An word, a tear.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...