marți, 18 iunie 2013

Adam Asnyk



SPUNE-MI CEVA

Spune-mi ceva, după vorbele-acele
Tînjesc de-o veşnicie. Oricare dintre ele
Dulce-nfioară inima mea.
Spune-mi ceva...

Spune-mi ceva. Nimeni n-aude, nu ştie,
Straniu, vorbele tale leagănă-adie.
Ca şi o floare, vorbele tale m-ar mîngîia.
Spune-mi ceva...



DIMMI QUALCOSA

Dimmi qualcosa, dopo quelle parole
Io bramo da un'eternita. Ognuna di esse
Dolcemente fa rabbrividire il mio cuore.
Dimmi qualcosa...

Dimmi qualcosa. Nessuno sente, nessuno sa,
Stranamente, le tue parole cullano-spirano.
Come un fiore, le tue parole solleverebbero me.
Dimmi qualcosa.



TELL ME SOMETHING

Tell me something, after those words
I am eternally longing. Each of them
Sweetly makes my heart thrill.
Tell me something.

Tell me something,. Nobody hears, nobody knows,
Strangely, your words swing-breathe.
Like a flower, your words would comfort me.
Tell me something...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...