vineri, 11 ianuarie 2013

Erik Lindegren


                                    

VIS

Merg pe plajă şi tot caut urmele
Urmele frumoase ale viitorului
Şi cununa valurilor.

Văd pietre rostogolindu-se şi păsări căzînd
Şi las să vorbească
Vuietul liniştii.

Mă aplec peste visul frumoasei adormite
Şi-i dăruiesc reveria mea
În speranţa că n-o să mă uite.



DREAM

I walk on the beach and I look for the traces
The beautiful traces of the future
And the crown of the waves.

I see stones rolling down and birds falling
And I let speak
The hoot of the silence.

I bend over the dream of the sleeping beauty
And I give her my reverie
Hoping that she will not forget me.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...