joi, 28 martie 2013

Iasmos Rapla




SĂ TE BLESTEM ?

Să te blestem?
Nu!
Nu dobor pasărea din zbor...
Să te binecuvîntez?
Nu mă repet...
Să te uit?
Au făcut-o alţii...
Să te ignor?
N-aş fi primul...
Să te visez?
Nu sunt ultimul...
Să te doresc?
Da!
Din prima celulă
Pînă
La ultima suflare a bătrîneţii.




SHELL I CURSE YOU ?

Shall I curse you?
No!
I do not throw down the flying bird...
Shall I bless you?
I do not repeat myself...
Shall I forget you?
Others have done it...
Shall I not know you?
I am not the first one...
Shall I dream you?
I am not the last one...
Shall I desire you?
Yes!
From my first cell
to
the last breath of my old age!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...