luni, 8 iulie 2013

Paul Eluard




ÎNDRĂGOSTITĂ

Ea stă-n picioare pe pleoapele mele
Şi pletele-i în păru-mi se revarsă
Ea are forma mîinilor mele,
Culoarea ochilor mei,
Şi-n umbra mea se pierde
Ca piatra în cer.

Ea pururi stă cu ochii treji
Şi nu-mi dă pace să mai dorm,
Visele ei în plină zi
Evaporă sorii,
Mă face să rîd, să plîng şi să rîd,
Să spun atîtea cînd n-am nimic de spus.



INNAMORATA

Lei sta in piedi sulle mie palpebre
E i suoi capelli si riversano sui miei,
Lei ha la forma delle mie mani,
Il colore dei miei occhi,
E nella mia ombra si perde
Come il sasso nel ciel.

Lei sta sempre con gli occhi aperti
E non mi lascia dormire,
I suoi sogni in pieno giorno
Evaporano i soli,
Mi fa ridere, piangere e ridere,
Dire tante cose quando non ho nulla da dire.



IN LOVE

She stands up on my eyelids
And her hair overflows on mine,
She has the shape of my hands,
The color of my eyes,
And she lose herself in my shadow
As the stone in heaven.

She keeps always her eyes open
And does not let me sleep,
Her dreams in the daylight
Evaporate the suns,
She makes me laugh, cry and laugh,
Say so many things when I have nothing to say. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...